We zijn in Sarna, - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Els - WaarBenJij.nu We zijn in Sarna, - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Els - WaarBenJij.nu

We zijn in Sarna,

Blijf op de hoogte en volg Els

18 Juni 2014 | Zweden, Stockholm

Lieve allemaal,

Sinds maandagmiddag zijn we in Bob zijn huis, na een dag je Tallbergaan het Silianmeer, via Mora naar Sarna, onderweg Eland moeder met 2 kleintjes gezien, dat blijft indrukwekkend kan ik je vertellen.
Door dat ik zolang niet online kan ben ik de draad van het verhaal een beetje kwijt. Sorry daarvoor. Het weer is frisser dan vorige week, maar dat is hetzij Nederland ook begrijp ik.
Nu schijnt de zo'n en dat is heerlijk, Bob werkt in de tuin en rommel een beetje aan...
We blijven hier tot zondag in ieder geval, zal een kijken of ik er nog wat foto' s op kan krijgen hier.

Groetjes Bob en Els

  • 21 Juni 2014 - 23:58

    Pauline:

    Hoi Els en Bob,

    bij toeval vind ik je reisverslag in de spam-box. Leuk om te lezen! Alles in orde daar?
    Groetjes
    Pauline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zweden, Stockholm

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2014

Weer thuis

24 Juni 2014

Hovet, Noorwegen

23 Juni 2014

Hamar

18 Juni 2014

We zijn in Sarna,

13 Juni 2014

Zweden- Stockholm
Els

Els en Bob samen op vakantie naar Zweden, naar Bob zijn huis en dan door naar Noorwegen.

Actief sinds 30 Mei 2014
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 3578

Voorgaande reizen:

24 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

30 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: