We zijn in Sarna, - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Els - WaarBenJij.nu We zijn in Sarna, - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Els - WaarBenJij.nu

We zijn in Sarna,

Blijf op de hoogte en volg Els

18 Juni 2014 | Zweden, Stockholm

Lieve allemaal,

Sinds maandagmiddag zijn we in Bob zijn huis, na een dag je Tallbergaan het Silianmeer, via Mora naar Sarna, onderweg Eland moeder met 2 kleintjes gezien, dat blijft indrukwekkend kan ik je vertellen.
Door dat ik zolang niet online kan ben ik de draad van het verhaal een beetje kwijt. Sorry daarvoor. Het weer is frisser dan vorige week, maar dat is hetzij Nederland ook begrijp ik.
Nu schijnt de zo'n en dat is heerlijk, Bob werkt in de tuin en rommel een beetje aan...
We blijven hier tot zondag in ieder geval, zal een kijken of ik er nog wat foto' s op kan krijgen hier.

Groetjes Bob en Els

• 21 Juni 2014 - 23:58

Pauline:

Hoi Els en Bob,

bij toeval vind ik je reisverslag in de spam-box. Leuk om te lezen! Alles in orde daar?
    Groetjes
    Pauline