Hamar - Reisverslag uit Hamar, Noorwegen van Els - WaarBenJij.nu Hamar - Reisverslag uit Hamar, Noorwegen van Els - WaarBenJij.nu

Hamar

Blijf op de hoogte en volg Els

23 Juni 2014 | Noorwegen, Hamar

Sarna,

We hebben al dagen geen WiFi, dus een verslagje voor het blog schiet niet op.
Ik heb dit voor bereid op mijn tablet en probeer het de volgende mogelijkheid er in te laden.
Gisteren was het Midsomarnat ( geloof dat je het zo schrijft;-), het was 9 gr. bewolkt en winderig. We zijn naar het veld geweest waar alles zich afspeelde, sommige waren in klederdracht er was een accordeonbandje met zangeressen, paste helemaal in de sfeer. Op een gegeven moment kwam er een soort optocht, met de kransen en slingers die de boom moesten versieren. Een paar sterke mannen hebben de boom rechtop gezet en daarna werd er gedanst. Rond die versierde boom. We hebben kolbotten en nog een ander gericht gegeten, soort pannekoek met spek en ligonbessen, heerlijk en erg machtig.
Rond 18.00 uur zijn we weg gegaan, verkleumd, net als iedereen. Gisterenavond was er nog een feest, dat hebben we laten schieten...
Maandagochtend gaan we hier vandaan, Noorwegen is ons reisdoel, we willen iets voorbij Hamar gaan overnachten.
Hoop tegen die tijd weer WiFi te hebben, zodat ik nog wat kan melden.

Groetjes Bob en Els

  • 23 Juni 2014 - 18:14

    Sietze:

    Hoi Els en Bob
    Midsommar in Särna, altijd leuk. Wel even mee gedanst toch? Ik kam mij herinneren dat Bob dat vorige keren met veel plezier ook heeft gedaan. Ik hoop dat jullie het mooi en leuk hebben in Noorwegen. Wij hebben warm weer gehad maar nu is het wat minder. Midden Frankrijk. Geniet en we horen weer van jullie. Groet S&L

  • 23 Juni 2014 - 19:23

    Ron Hartog:

    Wat een koud weer in sarna. Wij hebben rond de 28 gr en volop zo'n in zuid Frankrijk
    Zoals je al schreef was de midzomer nacht waar een groots dorps feest
    Alleen de temp. liet te wensen over als het maar droog was

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Hamar

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2014

Weer thuis

24 Juni 2014

Hovet, Noorwegen

23 Juni 2014

Hamar

18 Juni 2014

We zijn in Sarna,

13 Juni 2014

Zweden- Stockholm
Els

Els en Bob samen op vakantie naar Zweden, naar Bob zijn huis en dan door naar Noorwegen.

Actief sinds 30 Mei 2014
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 3577

Voorgaande reizen:

24 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

30 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: