Weer thuis - Reisverslag uit Middenmeer, Nederland van Els - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Middenmeer, Nederland van Els - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Blijf op de hoogte en volg Els

05 Juli 2014 | Nederland, Middenmeer

Lieve mensen,
Sinds dinsdag zijn we weer terug in Nederland. Vorige week vrijdag hoorde we dat mijn neef Marcel, plotseling op 46 jarige leeftijd was overleden. Vanaf dat moment was het vakantie gevoel verdwenen en hebben we op zondag de boot terug kunnen nemen naar Denemarken, dinsdagmiddag waren weer in Middenmeer. Afgelopen donderdag is mijn lieve neef gecremeerd, hij laat zijn vrouw en 3 lieve jongens achter.

Nog even kort, Zweden en Noorwegen, zijn prachtig, indrukwekkend en zeer de moeite waard om je vakantie door te brengen....
Lieve groet Els en Bob

  • 05 Juli 2014 - 22:03

    Lida:

    Lieve Els en Bob,

    Wat een droevig einde van een prachtige vakantie samen. We spreken jullie gauw. Liefs Sietze&Lida

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Middenmeer

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2014

Weer thuis

24 Juni 2014

Hovet, Noorwegen

23 Juni 2014

Hamar

18 Juni 2014

We zijn in Sarna,

13 Juni 2014

Zweden- Stockholm
Els

Els en Bob samen op vakantie naar Zweden, naar Bob zijn huis en dan door naar Noorwegen.

Actief sinds 30 Mei 2014
Verslag gelezen: 902
Totaal aantal bezoekers 3579

Voorgaande reizen:

24 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

30 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: